zaterdag 1 oktober 2011

Vervolg fysio

Afgelopen donderdag weer bij de fysio geweest, 3 weken terug was mijn vorige afspraak.

De 2e week ging het niet lekker, veel kramp in mijn onderrug, ik had ff geen idee hoe ik die kon ontspannen. Maar na een aantal dagen van ellende, had ik ineens weer door hoe dat ging en vanaf dat moment, ren en spring ik weer in de rondte.

In de 3e week ging het wel ff totaal mis, ik had een ander toestel bij de training gedaan (De Wave ipv de crosstrainer) en dat is niet lekker gegaan. Gevoel van spieren die scheuren in mijn boven benen. Dus daarna rust gehouden, wandelen met de honden ging zelfs moeizaam. Gevoel van geen kracht en coördinatie hebben in mijn benen.

Mijn benen voelden dus heel erg rot, mijn rug voelde geweldig goed. Ik was dus blij met de afspraak bij de fysio, ff overleggen wat/waar het mis is gegaan en kijken hoe ik weer verder kan.

Mijn rug is weer behandeld en verder het plan voor de komende 4 weken besproken (geen Wave voorlopig, balen!). Doorgaan met de oefeningen die ik doe, zowel in de sportschool als thuis, de cardio training gaan uitbreiden, maar wel langzaam.

Vrijdagavond samen met Sven gesport en dat ging prima. Mijn benen voelen redelijk goed, nog niet 100%, maar sinds een andere B12 injectie deze week (te lezen in een andere blog), zijn ze weer iets verbeterd.

Al met al, gaat het zeer goed, ik ben er nog niet, maar ik ga er wel komen, dat weet ik nu zeker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten