donderdag 13 oktober 2011

Marlies Dekkers & Lush

md_1 Gisteren kon ik mijn gewonnen setje ‘Marlies Dekkers for Magnum’ ophalen in Amsterdam. Dit setje had ik gewonnen met de actie Marlies Dekkers for Magnum, op een speciale website, kon je de streepjescode van een actieverpakking Magnum invoeren en ik behoorde tot de gelukkigen en heb een setje gewonnen.

Sven ging mee, rond 14.30 uur richting Amsterdam gegaan, zodat we nog een bagel bij Bagels & Beans konden eten. Helaas kwamen we op De A1 in een dikke file. Dat heeft ons zo’n 3 kwartier gekost, dus geen bagel bij Bagels & Beans, dat is wel balen natuurlijk als je je er op verheugt.

Dat werd dus een vers belegd broodje van de Shell (Deli2go als ik het goed heb). Best hele goede en lekker broodjes, ik had een beenham met brie broodje, zat een heerlijke mosterd/honing dressing op.
Was een goede vervanging, maar Bagels en Beans blijft wel op ons lijstje staan.

Voordat ik het setje ging afhalen nog ff bij de Lush geweest, dat is ook een liefde van mij, heerlijke producten hebben ze daar (maar wel verslavend, wees gewaarschuwd).

Ik heb het volgende gekocht:

australianigloo Australian Igloo Sugar Scrub

Omschrijving:

Speciaal voor de koude periode hebben we een heerlijke scrub uitgevonden, Australian Igloo Sugar Scrub, met cocos, suiker en eucalyptus. Zet de douche even uit (anders lost je scrub erg snel op) en masseer hem in zijn geheel voorzichtig over je vochtige huid. Of breek een stukje af, verkruimel het en masseer de korrels over je huid. Afspoelen en daarna lekker insmeren!
jiltedelf Jilted Elf douchejelly

Omschrijving:

Met deze groene elf geniet je van een heerlijke glibberige douchepartij! Jellies bestaan voor een deel uit zeewierextract, wat heerlijk verzachtend werkt, prima voor droge winterhuidjes. We hebben er een fruitige geur aan gegeven, met kaneelblad extract, grapefruitolie, gemberolie en een scheutje wodka. Perfect om mee wakker te worden als het buiten nog zo donker is!

candymountain

Candy Mountain

Omschrijving:

Heerlijk zoete bubble bar voor een zalig schuimbad. Houd je van zoetigheid maar ben je bang voor de tandarts? (Of de weegschaal...). Vul dan je bad met warm water terwijl je een deel van Candy Mountain onder de lopende kraan verkruimeld. Laat jezelf wegzakken in een zachtroze bad vol heerlijk zoete bubbels en droom weg naar Lui Lekker Land!

gingerbreadhouse Gingerbread House Bubble Bar Slice

Omschrijving:

Hans en Grietje waren niet gek, binnenshuis is het beter dan buiten als de wind om het huis blaast. Maar nog lekkerder is het natuurlijk in een warm, kruidig schuimbad. Deze Gingerbread House bubble bar slice geeft je een heerlijk warm bad vol zachte bubbels met de geur van warme gember.
Heerlijk dus om in weg te schuilen als het buiten nat en guur is.

goldenwonder Golden Wonder

Omschrijving:

We blijven nieuwe producten verzinnen, we kunnen er niets aan doen! Dit gouden badwonder heeft een heerlijk frisse geur (ken je Snow Showers nog?) en een verrassing binnen in! Schud er maar eens mee...
Laat je bad vollopen met warm water, stap er zelf in en leg Golden Wonder zachtjes op het badwater. Leun achterover, ontspan en geniet van een heerlijk verfrissend bad.

snowman The Melting Snowman

Omschrijving:

Deze sneeuwman tovert je badwater om tot een heerlijk verzachtend mengsel met de geur van vanille en amandel. We hebben er veel cacaoboter ingedaan zodat je droge wintervelletje heerlijk zacht aanvoelt! Laat je bad vollopen met warm water, stap erin en neem de sneeuwman mee. Hij smelt vanzelf!

Bij Lush, krijg je vaak proefjes van producten (kleine probeer hoeveelheid) bij je aankopen (niet altijd, maar meestal wel). Gisteren kreeg ik 3 proefjes bij mijn aankopen, dat is natuurlijk altijd leuk!

Maar meestal bestel ik op de website van Lush UK dat scheelt nogal qua geld met kopen in NL.
Als het goed is komen er over een tijdje nog ‘retro’ Christmas producten (producten die vorig jaar of jaren daarvoor zijn uitgebracht met Kerst). Dus voor Kerst ga ik daar nog een bestelling plaatsen, kan ik er weer een tijd tegen aan qua douche/bad producten (hmm ik heb ook nog wel het 1 en ander liggen hihihi).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten