dinsdag 4 oktober 2011

Dierendag

Tja, dan is het al bijna heel verleidelijk om te zeggen: ‘het is hier alle dagen dierendag’. Nu is dat natuurlijk wel zo hihih en hebben we hier een halve dierenwinkel qua voeding en lekkers.

Maar toch, dierendag. Een aantal jaren terug was ik er wel fanatiek mee bezig, iets lekkers + een speeltje ofzo, kregen ze toch altijd wel. De laatste jaren krijgen ze eigenlijk nooit meer wat. Als ik hier een dierenwinkel in de buurt binnen loop zou ik niet weten wat ik voor ze zou moeten kopen, brokken en koekjes krijgen ze hier niet (als ik dan de voorraad la bekijk voor de beestjes en zie wat er allemaal nog ligt, zegt mijn verstand ‘eerst dat opmaken, want je bent een aardige voorraad aan het aanleggen’). Voor Savanne moet ik altijd goed opletten ivm haar allergieën (dus die krijgt op dit moment quq snackje alleen zelf gedroogde eendenvoetjes). Speelgoed of een lig mand koop ik als ik iets leuks zie (en met het oog op ons aanstaande Maine Coon kitten, ligt er hier nu het 1 en ander, dus jongens hebben ook 2 manden met speelgoed), of als ze er aan toe zijn. Dus ja wat moet je dan op dierendag geven/kopen!?

Ik heb geen idee. Zag gisteren wel een leuk kattenspeeltje, Neko flies, die ga ik wel binnenkort bestellen. En een mand heeft Shannado 2 weken terug al gehad, ik had gehoopt dat Zooplus nu een aanbieding zou hebben met bv 20% korting, zodat ik de mand nog een maatje groter kon bestellen, maar helaas, dat hebben ze niet (krent die ik ben, ga wel mooi wachten). Want dan bestel je een mand voor Shannado, maar hij is constant bezet, vooral door Thunder, die mag er heel graag inliggen en regelmatig kruipt Huggy ook bij Thunder in de mand.

Dus hier weinig dierendag voor de dieren ben ik bang.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten