zaterdag 1 oktober 2011

To blog or not

Na de eerste blog berichten in juli, het blog weer in de ban gedaan, werd er door gefrustreerd, de lay-out lukte niet en ook foto’s plaatsen ging voor geen meter. Laat dan maar, dan ben ik er al weer klaar mee.

Maar toch bleef het wel trekken het bloggen, wil straks bij mijn nieuwe website voor Gelukkig Dier, ook graag een soort blog mogelijkheid. Sven is nu met de nieuwe site bezig en vertelde me dat blogger toch wel het beste was naar zijn mening. Oeii die heb ik al zei ik hahaha. Dus donderdagavond eens weer ingelogd en kijken of ik er wat mee kan, nou eigenlijk nog steeds niet haha. Maar ondertussen is Sven ook wat meer blog onderlegd en kan die me op weg helpen, oa door te werken met Windows Live Writer. Gisteren veel aan de lay-out gewerkt en vandaag druk geweest met een stukje medische geschiedenis te plaatsen. Handig voor mezelf om eens terug te lezen en wie weer heeft iemand er wat aan. En ook handig om gewoon eens van me af te schrijven, mijn rug gaat best heel goed, B12 is onder controle en heeft tijd nodig om verder te herstellen. Maar dan dient zich iets nieuws aan, hemochromatose, ik zal daar de komende tijd mijn ervaringen over schrijven.

Verder wil ik uiteraard de pagina’s van Shannado & Savanne en Thunder & Huggy nog verder invulling geven, maar dat zal wel goed komen de komende tijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten