zondag 9 oktober 2011

Verwijsbrief - UMC St Radboud

Afgelopen dinsdag kon ik eindelijk terecht bij de huisarts (ha). Met hem mijn zorgen over het hoge ferritine gehalte en hoge ijzerverzadiging besproken. Hij vind het geloof ik minder zorgelijk dan ik, maar wil wel een verwijsbrief schrijven.

Ik heb hem gevraagd wanneer hij verwacht de verwijsbrief te kunnen faxen naar het UMC St Radboud, dat lukt dezelfde dag nog (ik had die morgen om 9.30 uur een afspraak en was pas rond 10.00 uur aan de beurt, dus hij liep uit en er waren nog diverse mensen na mij, dus ik verwachtte al dat hij het druk had die dag).

Op donderdag gebeld met het UMC St Radboud, ik was benieuwd of mijn brief er al was, de vrouw aan de telefoon heeft de hele afdeling afgezocht, maar geen verwijsbrief te vinden!
Dus de ha gebeld, die was helaas aan het staken die dag, grom nog een dag langer wachten.

Vrijdag dus nogmaals de ha gebeld, de assistent kon niets vinden op mijn patiƫntenkaart, dus het stoom kwam al lichtelijk uit mijn oren, want niets kunnen vinden, staat voor mij gelijk aan dat de verwijsbrief dus niet gefaxt is.

Eind van de dag mocht ik terug bellen, heb begin van de middag al terug gebeld en helaas de ha had het heel druk gehad en was er niet aan toe gekomen!!!

Zeg het dan ook niet toe!!! Ik heb vanaf dinsdag al buikpijn, laat in het UMC St Radboud de hele afdeling afzoeken naar mijn verwijsbrief en er is gewoon niets mee gedaan, daar wordt ik pissig van. Beloofd is beloofd en anders doe je het de volgende dag, maar toch niet dat er op vrijdagmiddag nog geen brief is.

Ik denk dat ik morgen weer bel (of met de ha of met het UMC St Radboud, dat weet ik nog niet). Ik wil dolgraag weten waar ik aan toe ben, moet ik me voorbereiden op een zeer intensieve periode van wekelijks/tweewekelijks een 1/2 L bloed ‘geven’ of zal het allemaal mee vallen!?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten