donderdag 29 december 2011

Koopjes kosten ook geld!?

Ja dat is waar he, ook al is het overal sale, toch kosten al die super koopjes ook geld!
Maar toch afgelopen week een paar leuke dingen kunnen bemachtigen met korting, ik hou van korting!

Bij Lush en Lush UK begint de sale altijd na de Kerst, wat de sale inhoud is eigenlijk ieder jaar anders. Zo was er vorig jaar in Engeland op 28 december een forumparty, bij aankoop van 30 pond, kreeg je een Ming Hatbox cadeau, leuke deal.
Dit jaar begon de sale in Engeland op 1e Kerstdag om 16.00 uur, alle Kerstproducten (met uitzondering van de cadeaus) 50% korting, wat mij betreft ook een hele goede deal (jammer dat de site finaal plat ging en het weinig mensen uit NL gelukt is om te bestellen).

In NL was op alle Kerstproducten 50% korting, incl. de cadeaus en op speciaal geselecteerde producten ook 50% korting (producten die voor een bepaalde datum waren gemaakt).

Online was er alleen korting op de Kerstproducten, ik heb meteen dinsdagmorgen besteld, toen ik zag dat er korting op de producten was (er was vooraf niet bekend gemaakt vanaf hoe laat de online sale zou beginnen. Maar toen ik rond 8.15 uur wakker werd en de site checkte zag ik dus korting op de door mij gewilde Gingerbread House (de avond ervoor kon ik maar 1 van deze in mijn mandje doen, wat dus betekende dat er nog maar 1 op voorraad was!?). Ik had de hoop dat het mij zou lukken om deze te bemachtigen al een beetje opgegeven, dus ik lag dus helemaal hyper in bed te stuiteren dat het lukte!

Zeg nou zelf, het is toch een super leuk ding!?
ging
En het bevat 4 heerlijke bad producten:

- Gingerbread House Bubble Bar Slice
- Candy Mountain Bubble Bar Slice
- So White Bath Ballistic
- Cinders Bath Ballistic

Verder 2 x The Melting Snowman, 1 x Gingerbread House Bubble Bar Slice (die had ik ook al gekocht op 13 oktober tijdens mijn Lush bezoek en een stuk Snowcake Zeep besteld.

Snowcake is een heerlijke zeep, super geur. Vrijdag kan ik mijn bestelling afhalen, we moeten in Amsterdam zijn, dus dan kan ik ff langs de Lush.

Daarnaast nog 2 vestjes van King Louie gekocht. Was wel een beetje sjaggie, op zaterdag ben je in de winkel in Amsterdam om een vestje te kopen, op dinsdag een mail dat de sale begint, bijna alles met 30% korting. Ook op het vestje dat ik had gekocht. Dus daarom nóg maar een vestje gekocht.

Onderstaande beide nieuwe aanwinsten

1203883-001

1203961-001

 

Verder zijn we op 22 december nog naar de Kerstmarkt in Münster geweest, dat was harstikke leuk. I love Kerstmarkten haha. Maar heerlijk een doordeweekse dag, voldoende mensen om je neit verloren te voelen, maar je hoeft niet te dringen om ergens bij te kunnen. Precies goed dus.
Verder is Münster een leuke winkel stad en qua reisafstand/reistijd is het goed te doen.

Op 26 november waren we al in Köln geweest, maar dat was echt mega druk, zo zeg, niet normaal hoe druk. Niet leuk meer op sommige plekken. Wel jammer, daardoor hebben we niet bijzonder veel van de Kerstmarkten gezien en door het geslenter (voetje voor voetje op sommige plekken) was de koek qua rug ook al snel op en zaten we met een paar uur weer in de auto.

Wel een mooi nieuw Marlies Dekkers setje gekregen van Sven

george_sand

Dus mijn dag was ondanks een verrotte rug toch goed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten