dinsdag 30 augustus 2011

Toch naar de fysio in Woerden

Vanaf januari ben ik bij de fysio in de buurt, helaas vind ik dat het niet genoeg baat heeft. Ik ben wel een stukje opgeknapt, maar blijf dan steken en kom niet verder.

Eind juli/begin augustus dus de fysio in Woerden gebeld om mij aan te melden. Het duurt dan nog wel een paar weken voordat ik terecht kan. Maar het verhaal van de fysio tijdens de afspraak op de pijnpoli klonk goed. Ik hoop echt dat met een paar behandelingen mijn rug weer op orde is.

Inmiddels ben ik 4 of 5 keer geweest, ik wordt helemaal in een wokkel gedraaid en nog een paar dingen worden gedaan (manuele therapie). De eerste paar keer wel na reactie gehad van een aantal dagen, maar daarna voelt het toch beter.
Op 30 augustus een afspraak van een uur gehad eerst de manuale behandeling en daarna de oefenzaal in, daar diverse apparaten door genomen die ik de komende tijd erbij kan gaan trainen.

Ik had al diverse oefeningen om het spieren korset beter in vorm te krijgen, die ik 2 x per dag moet doen.
Ook hebben we het toen gehad over belasting en belastbaarheid. Op een dag dat ik me goed voel, vraag ik 120% van mezelf en ga bij wijze van spreken train ik dan in de sportschool het snot voor mijn ogen.
Dat is natuurlijk niet handig als je bezig bent met revalideren, dus dat gesprek was heel verhelderend voor me.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten