vrijdag 18 november 2011

Shoppen

Afgelopen week aardig rond geshopt op internet. Begon vorige week met een Fragrance Party van Lush. Een paar keer per jaar hebben ze daar een speciale forum party met limited producten die ze alleen die dag verkopen. Je moet dan naar Engeland bellen om je bestelling door te geven. Afgelopen party was dus een parfum party en in tegenstelling tot voorgaande keren, waren de producten ook enkele dagen online te koop.

Ik had dus zaterdag een bestelling gedaan met 2 parfums, 1 van mijn favoriete geurtje Twilight een heel lekker lavendel geurtje en Silky Underwear (dat wordt geen liefde geloof ik).
Ohja voorafgaande aan de party’s houden ze meestal een stemronde om je favoriete geur te maken, de winnaars gaan ze dan daadwerkelijk maken.

Vanmiddag werd het pakketje gebracht en Twilight is echt heerlijk, super lekkere geur. Silky Underwear heb ik gekocht omdat ik er veel goeds over had gelezen, maar ik denk dat die op marktplaats terecht komt, nee, die is niet lekker volgens mij.

Verder deze week een super mooie Oilily tas gekocht:
roze_tas

Helemaal blij mee!!

Oh en dan is er vandaag ook nog sale bij een andere favoriet merk Cocoa Pink mag ik ff gillen, nee oke je hoeft niet te kopen, maar het is zo verleidelijk :-(
En morgen komt er nog een pakketje van de Wehkamp, wat nieuwe sportbroeken, afvallen is leuk natuurlijk, maar alles zakt van je kont af haha.

 

buttanew Bij Cocoa Pink heb ik 2 Shower butters besteld (in de geur Winter’s Day en Pink Patchouli – beide geuren ken ik nog niet), shower butters laten een vettig laagje na als je het aanbrengt tijdens het douchen, ik douche me en dan smeer ik me in, spoel het licht af en dan kraan uit en afdrogen.

2 Hair Spray’s (in de geur Pink Patchouli en mijn favoriete geur Enchanted), de Hair Spray is nieuw bij Cocoa Pink, dus ik ben benieuwd hoe die is. En ik heb een Conditioner besteld ook in de geur Enchanted.
Nu maar weer afwachten, alles wordt op bestelling gemaakt, dus met een beetje geluk is het er net voor Kerst.

Geur beschrijving Enchanted: Mango leaves, starfruit, and other sweet tropical fruits balanced with a wisp of verbena and lime blossoms. This is just the right balance of sweet, fresh and floral.

Geur beschrijving Pink Patchouli: Sweet aged patchouli blended with pink sugar in this haunting blend.

Geur beschrijving Winter’s Day: Outdoors on a winter day. Begins with top notes of bergamot, orange and lemon; middle notes of geranium, lily and rose; and base notes of patchouli, vetiver and tonka beans.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten