zaterdag 9 juli 2011

Bloggen

Oke, het idee speelt al een tijd. Maar ik ga Bloggen, waarover, over al wat me zo bezig houd en op dit moment is dat o.a. ons aanstaande Maine Coon kitten en al wat daar bij komt en ook mijn ervaring met B12 tekort.

Verder kom ik veel dingen tegen waarvan het me leuk lijkt om dat te delen met de buitenwereld, bv leuke kattenmandjes/speelgoed enz. Of ‘beauty producten’ die ik in andere landen bestel. Denk dat er genoeg is om over te schrijven, ook gaat dit een verzameling worden van oudere ‘schrijfsels’ die ik ooit elders op het www heb geplaatst, maar die ik nu hier ga onder brengen. Dat zullen dan voornamelijk berichten zijn over Shannado en Savanne en over Thunder en Huggy.

Ook heb ik een kopje Maine Coon aangemaakt, we zijn wachtende op ons eerste Maine Coon kitten, helaas gaat dat allemaal niet vlot. Maar dat geeft niet, wij hebben de tijd.
Zodra er meer te vertellen is over ‘Biggles’ (de 'werknaam' van ons Maine Coon kitten) dan zal ik dat uiteraard doen.. Wie weet krijgen we echt een Biggles, misschien veranderd de naam nog, Pietertje is helaas door diverse mensen afgekeurd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten