dinsdag 14 december 2010

Sint Maartenskliniek Woerden – bezoek orthopeed

Op 14 december 2010 ben in in de Sint Maartenkliniek in Woerden geweest. Ik had daar een afspraak met een orthopeed om te kijken of mijn rug/been/lies klachten ergens door te verklaren zijn.

Na een kort lichamelijk onderzoek, zijn er een aantal foto’s gemaakt en kon ik terug naar de orthopeed voor het bespreken van de foto’s.

Uit de foto’s is gekomen dat ik slijtage heb aan 2 rugwervels en tussenwervel schijven. Verder doet de slijmbeurs in de heup/dijbeen weer vervelend en daar heb ik een injectie in gekregen. Bij het voorstel flipte ik zowat, maar het viel 100% mee (paniekkip).
Verder ben ik niet hypermobiel! En kunnen daar de klachten niet van komen. Wel beweeg ik mijn rug op aan afwijkende manier en is het weinig gespierd.

Omdat hij verder niets voor me kan doen, krijg ik een verwijzing naar de pijnpoli. En ook een verwijzing naar de fysio.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten