donderdag 1 november 2007

Smetplekken/hotspots onder Savanne’s pootjes

Savanne heeft terug kerende ‘smetplekken' tussen de voetzooltjes vermoed dat het komt doordat ze dan door bepaald 'gras’ heeft gelopen.
Het lijkt dan net of ze een hotspot onder haar voetje heeft.

Verder heeft ze in wisselende mate last van jeuk op haar lijf, vooral in het gebied van de oksels en op haar pootjes en haar borst.
Ze krijgt barf (kip, geit, zalm, kalf, lam, eend, paard, rund misschien vergeet ik nog wat ohja af en toe een kwartel of duif).
Ik wil graag laten uitzoeken waar zij zo op reageert, dus maak ik een afspraak bij een ‘alternatief’ werkend da (dierenarts) hier in de buurt.

Savanne wordt o.a. behandeld d.m.v. Bioresonantietherapie , ze wordt ‘doorgemeten’ en krijgt een behandeling.
De ellende is allemaal begonnen nadat ze in januari voor Rabiës is geënt, ivm onze vakantie in Duitsland.
Na 3 behandelingen heb ik het wel gezien, Savanne regeert totaal niet en krijgt steeds meer jeuk, ook krabt ze haar hele huid stuk, dikke ellende dus.
Omdat ik toch iets moet, ga ik op zoek naar een andere da, afhankelijke lijkt Savanne heel goed te reageren, we hebben haar menu aangepast en ze krijgt Drainage compositum. In oktober/november zakt de jeuk af. Wij zijn voor dat moment heel erg blij! Het lijkt te werken en Savanne kan herstellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten